Cum functioneaza

1. Ce este Artistiq?

Artistiq este un magazin online care comercializeaza obiecte de design si arta plastica create de catre designeri si artisti. Produsele de pe Artistiq sunt unicate sau manufacturate in serii mici. Designerul/artistul este implicat in toate fazele prin care trece produsul, de la concept, prototip, productie, pana la impachetare si livrare. Astfel tu vei primi un produs creat special pentru tine in care s-au pus suflet, pasiune si migala.

2. Din stoc sau la comanda?

In functie de disponibilitatea fiecarui produs avem urmatoarele varinte:

Livrare din stoc:

Avand in vedere ca produsele comercializate de Artistiq sunt unicate sau produse in serii mici iti recomandam ca inainte de a lansa comanda sa ne trimiti un email la adresa contact@artistiq.ro sau sa ne contactezi la tel: 0788500087. Noi te vom informa in cel mai scurt timp daca produsul se afla pe stoc la furnizor si in cat timp iti vom livra comanda. Daca produsul nu se afla pe stoc poti solicita o oferta “La comanda” iar daca acea oferta nu te avantajeaza noi te vom tine informat cand produsul reintra pe stoc.

La comanda:

Daca ti-au placut produsele unui anumit designer/artist dar doresti ceva customizat realizat pe comanda dupa o tema data sau o tema pe care ai vazut-o in lucrarile sale, poti lansa o cere de ofera pentru acea comanda in care sa ne spui in detaliu ce lucrari ti-au placut si cum ai dori sa fie lucrarea comandat. Noi vom lua legatura cu artistul si iti vom oferi o cotatie de pret precum si un termen de livrare.

3. Cum se face plata?

Plata se poate face atat online, cu cardul in momentul lansarii comenzii, prin banca cu ordin de plata inainte de livrare si ramburs la livrare prin curier. Pentru produsele realizate “La comanda” va trebui sa platiti un avans reprezentand 30% din valoarea totala a comenzii. Avansul poate fi platit cu cardul sau prin ordin de plata. Pentru plata cu cardul Artistiq foloseste serviciile procesatorului de plati online MobilPay.ro.

4. Cum se face livrarea?

Livrarea se face printr-o firma de curierat in perioada specificata in pagina fiecarui produs. Perioada de livrare poate varia de la 2 zile pentru produsele din stoc si pana la maxim 60 zile pentru produsele realizate la comanda. In acest moment folosim serviciile FAN Courier.

5. Cat costa livrarea?

Costul livrarii este de 22 lei pentru primul kg, iar pentru fiecare kg in suplimentar se adauga 1.24 lei. Ex. 5kg = 28.2 lei.

6. Pot sa cumpar si sa primesc factura si chitanta pe firma?

DA.Tot ce trebuie sa faci este ca in momentul in care finalizezi comanda sa bifezi “Firma” si sa completezi datele de facturare. Chitanta o primesti doar in cazul platii la livrare prin ramburs si trebuie sa o soliciti de la curier. Daca faci plata cu cardul sau prin banca cu ordin de plata ai grija sa o faci din contul firmei sau folosind cardul firmei.

7. Cum pot anula o comanda?

Pentru a anula o comanda te rugam sa ne scrii pe adresa contact@artistiq.ro si sa ne specifici numele si prenumele (numele firmei in cazul in care a fost facuta pe firma), numarul comenzii pe care doresti sa o anulezi. Anularea comenzii se face inaintea livrarii prin curier.

8. Cum pot returna o comanda?

Comenzile pot fi returnate in cel mult 14 zile de la primirea lor. Pentru a renunta la un produs sau la o intreaga comanda te rugam sa completezi formularul de retragere de la link-ul urmator si asteptati ca un reprezentant Artistiq sa va contacteze.

Suma de bani reprezentand contravaloarea produselor selectate pentru retur va fi virata intr-un cont bancar pe care ni-l vei specifica. Viramentul se va efectua dupa ce Artistiq.ro a receptionat bunurile returnate. Returnarea produselor se face exclusiv prin curier iar costul returnarii va fi suportat de catre cumparator. Produsele “La comanda” nu se returneaza.

Pentru mai multe detalii privind drepturile si obligatiile tale, click aici.

9. Deschidere la livrare

Produsele fragile pot suferi deteriorari pe parcursul livrarii, de aceea pentru astfel de produse iti oferim posibilitatea deschiderii coletului la livrare, servicui care permite deschiderea si verificarea vizuala (nu tehnica) a continutului expedierii inainte de a plati suma ramburs. Daca produsul este deteriorat vei avea posibilitatea sa il refuzi si sa mentionezi acest lucru in procesul verbal. Noi iti vom livra un alt produs nou.

10. Garantia produselor

Pentru toate produsele vandute si livrate de Artistiq, beneficiezi de certificate de garantie conform legislatiei in vigoare si politicilor comerciale ale producatorilor. Vei primi un certificat de garantie emis de producator/distribuitor in format tiparit.

Daca produsul se defecteaza in perioada de garantie, reparatia iti este asigurata de reteaua de service autorizat a producatorului/distribuitorului, in centrele specificate in certificat, care va prelua intreaga responsabilitate de a rezolvarii garantiei.

Conditiile de acordare a garantiilor pot varia in functie de producator si sunt stabilite in politicile comerciale ale fiecarui producator.

Daca nu ai primit certificatul de garantie pe email sau tiparit te rugam sa ne anunti in cel mult 72 de ore de la primirea produsului, completand formularul de sesizari.